Remonttiammattilainen, ota FoxDo-palvelu ilmaiseksi käyttöön

Vastauksia asiakkaalle (FAQ)

Mitä mietit? Tässä vastaukset.

Vastauksia asiakkaalle (FAQ)

Mitä mietit? Tässä vastaukset.

Mitä töitä teette?

Teemme kaikki kodin kunnossapidot ulos ja sisälle.

Teemme seuraavia remontteja:

 

Tilasin ammattilaisen työlleni, mitä tapahtuu seuraavaksi?

Ammattilaisemme soittaa sinulle 24 tunnin sisällä ja selvittää tarkemmin työn sisällön. Samalla saat halutessasi arvion työn kestosta ja tarvikkeiden kustannuksista. Voit perua työn veloituksetta mikäli arvio ei miellytä sinua.

Sovit soiton aikana tarkan työn aloituksen kellonajan ja työ aloitetaan sovittuna aikana.

 

Mitä muita kustannuksia joudun maksamaan kun tekijän tuntihinnan?

Et mitään. Haluamme pitää töiden hinnoittelumme selkeänä: tekijän tuntihinta on ainoa kustannuserä (*), eikä muita piilokustannuksia tule.

Tarvikekustannukset: Ammattilaisemme auttaa parhaiden tarvikkeiden hankinnassa. Voit hankkia tarvikkeet itse, mutta suosittelemme hankkimaan ne yhdessä tekijän kanssa, jolloin virheostosten mahdollisuus pienenee.

*) Mikäli tekijälle ei ole mahdollista järjestää maksutonta pysäköintiä, veloitetaan työn lisäksi pysäköintikulut.

 

Voinko hankkia itse tarvikkeet remonttia varten?

Kyllä voit! Tekijämme arvioi remonttitarvikkeiden menekin, ja voit tämän jälkeen hankkia tarvikkeet. Suosittelemme kuitenkin tarvikkeiden hankkimista yhdessä tekijän kanssa.

 

Ovatko kaikki teidän kautta tilatut työt kotitalousvähennyskelpoisia?

Mikäli tehtävä työ kuuluu kotitalousvähennyksen piiriin, saat siitä kotitalousvähennyksen. Lopullisen päätöksen kotitalousvähennyksestä tekee kuitenkin verottaja.

Lisätietoa kotitalousvähennyksestä (lue lisää)

 

Kuinka tiedän, että teette laadukasta työtä?

Laatu on meille tärkeä kaikissa töissämme. Työn laatua varmistavat mm. seuraavat seikat:

  • Näet tilaamasi työn sisällön työkuvauksesta jo ennen tilausta.

  • Muiden asiakkaiden antamat arvostelut lukemalla tiedät mitä odottaa. Tekijöille voi antaa tähtiarvosteluja (1-5 tähteä) sekä sanallisia arvosteluja. Me emme kirjoita omia referenssejämme kuten muut yritykset.

  • Me emme lähetä luoksesi ketä vain, kertomatta kuka hän on, tai millaista laatua hän tekee. Meillä sinä valitset esim. viiden tähden tekijän ja tiedät että juuri sinulle tuleva tekee laadukasta työtä. Miten varmistat tämän muualla?

  • Teemme kanssasi aina kirjallisen sopimuksen, ja näin voit olla varma mitä laadusta on sovittu. Sopimuskumppanina on aina FoxDo Oy.

  • Lupaamme työllemme kahden vuoden takuun.

Mitä tarkoittaa 2 vuoden takuu?

Luotamme omaan laatuumme, ja myönnämme työllemme 2 vuoden takuun. Takuu kattaa remonttityöt, mutta ei kodin huolenpidon, kuten siivouksen töitä. Tarkemmat takuuehdot löydät sopimuksestamme, johon voit tutustua ennen tilauksen hyväksyntää.

 

Mistä tiedän, että pidätte mitä lupaatte?

Meillä lupauksen pitäminen on itsestäänselvyys. Meillä lupaukset eivät jää myöskään pelkkien sanojen varaan.

Laatumme tekijöitä:

  • Työkuvauksesta näet mitä työmme sisältää.

  • Saat kirjallisen sopimuksen, johon voit tutustua ennen tilauksen hyväksymistä.

Tilauksen jälkeen saat työkuvauksen ja sopimusehdot sähköpostiisi.

 

Teettekö työtä kuitittomana?

Emme tee! FoxDo on vastuullinen toimija, joka toimii lain vaatimusten mukaan.

Tämä tuo sinulle etua, sillä vain kuitin kanssa voit hakea -40% kotitalousvähennyksen työn hinnasta. Näin olemme sinulle edullinen kumppani.

Vastauksia FoxDo asiakkaille

Tilasin tekijän, mutta hän ei ole ollut yhteydessä tai saapunut paikalle sovittuun aikaan.

Jokin on mennyt pieleen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteella asiakaspalvelu@foxdo.fi

 

Haluan perua tilaamani työn, miten se onnistuu?

Voit perua tilaamasi työn järjestelmästä milloin vain. Jos tekijä on käynyt jo luonasi meillä on oikeus laskuttaa minimiveloitus yhden (1) tunnin työstä.

  

Haluan keskeyttää jo aloitetun työn suorittamisen, miten toimin?

Voit perua aloitetun työn järjestelmästä tai ilmoittamalla asiasta tekijälle.

Jos tekijä on jo käynyt paikalla, on meillä perumisen ajankohdasta riippumatta oikeus laskuttaa minimiveloitus yhden (1) tunnin työstä. Tämän jälkeen laskutamme tehdyt työtunnit 15 minuutin tarkkuudella.

 

Työn laatu ei vastaa sitä mitä odotin, miten toimin?

Ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä tekijään, ja keskustele asiasta hänen kanssaan. Tekijällä on velvollisuus korjata työnsä virheet.

Mikäli tilanne ei ratkea, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@foxdo.fi, ja katsomme yhdessä parhaan ratkaisun tilanteeseen.

 

Tilasin työn, jonka aloitukseen on alle 14 vuorokautta. Miten kuluttajansuojalaki toimii tällaisessa tapauksessa?

Kuluttajansuojalain mukaista 14 vuorokauden tilauksen perumisoikeutta ei luonnollisesti voida soveltaa tilauksiin, joiden työn aloitukseen on alle 14 vuorokautta aikaa. Asiakas hyväksyy tämän ehdon tilatessaan töitä. Voit silti keskeyttää työn millä hetkellä hyvänsä.

 

Työn aikana tekijä rikkoi vahingossa asunnossani olleen esineen. Mitä teen?

Ei hätää, koska ammattilaisellamme on vastuuvakuutus. Ota ensi sijaisesti yhteyttä tekijään, ja sovi vahingon korvaamisesta.

Jos tilanne ei ratkea, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@foxdo.fi, ja katsomme yhdessä parhaan ratkaisun tilanteeseen.

 

Miksi kaikilla tekijöillä ei ole asiakasarvosteluja?

Tekijöiksemme tulee jatkuvasti uusia henkilöitä, jotka eivät vielä ole ehtineet saada ensimmäistä asiakasarvosteluaan. Tämä ei siis tarkoita sitä, etteikö kyseessä olisi pätevä tekijä!

Ole ensimmäinen uuden ammattilaisen tilaaja. Meillä teet sen turvallisesti -30% alennuksella

Miksi ette välitä kiinteähintaisia urakoita?

Etenkin pienemmissä töissä urakkahinnassa tekijän riski on suuri, sillä todellinen työmäärä paljastuu vasta työtä tehtäessä. Tällöin urakkahintaan on laitettava riittävä turvamarginaali, ja hinta on korkeampi kuin mitä se tuntihinnalla laskutettuna olisi ollut. Lisäksi urakkahinnan laskemiseen menee aikaa, joka sekin sisällytetään tarjouksen hintaan. Kaikki tarjoukset eivät myöskään mene läpi, joten hinnassa voi olla mukana myös muille asiakkaille laskettuihin tarjouksiin käytettyä aikaa.

FoxDo välittää kaikki työt tuntihinnalla, johon ei tule muita kuluja. Meillä maksat aina vain todellisesta työstä, et turvamarginaaleista tai siitä, että sinulle lasketaan tarjouksia. Näin saat työn edullisemmin.

 

Miten voin luottaa, että tekijän uskaltaa päästää sisälle asuntoon?

Tekijän luotettavuus ja asiakkaidemme turvallisuus on meille ensiarvoisen tärkeää ja varmistamme sen mm. seuraavilla asioilla:

  • Kaikki tekijämme on tunnistettu vahvalla pankkitunnistuksella.

  • Muiden asiakkaiden arviot (1-5 tähteä) ovat näkyvissä kun suoritat tekijän valintaa. Hyviä arvosteluja saanut tekijä on omalla työllään osoittanut olevansa luotettava.

  • Suoritamme jatkuvaa tekijäiden tarkkailua ja varmistamme, että palveluhauissa ei tule vastaan tekijäitä, jotka eivät täytä laatustandardiamme.

 

Kuka laskuttaa minua? Tekijä vai FoxDo?

FoxDo Oy laskuttaa sinua. Sopimuksemme mukaan tekijä ja asiakas eivät saa suorittaa kauppaa keskenään.

Näin varmistamme, että asiakkaamme saavat ensiluokkaista palvelua, 2 vuoden takuun, ja -40% kotitalousvähennyksen kaikesta työstä.

 

Vastauksia FoxDo asiakkaille